Moi. Mä nyt olen siis horotsu. Ei, se ei ole mun oikea nimi, enkä oikeasti ole sitä mitä nimi väittää. Olen vain tavallinen tyttö. Joskus kummallinen ja usein outo. Mutta olen mukava. Mutten kaikille. Tuskin kukaan on mukava kaikille.

Mutta, aloitin nyt tämän blogin, jotta voisin kertoa omasta itsenäitsymis yrityksestäni ja muustakin elämästä. Käsittelen varmaankin kaikenlaista; ihmissuhteista hengailuun, seksistä töissä käymiseen, opiskelusta dokaukseen, asunnon etsimisestä pänttäykseen ynnä muuta mukavaa.

Nyt siis voisin kertoa vielä jotain itsestäni, vaikken suoraan kerrokaan kuka olen. Olen siis 18-vuotias sinkku opiskelija tyttö. Käyn viimeistä vuotta lukiota ja oma kämppä kiinnostaisi. Pidän melkein kaikenlaisesta musiikista. Punkista, rockista, joskus räpistä, reggaesta, raskaammasta musasta yms. Poppia en oikeastaan kuuntele, enkä klassista musiikkiakaan.

No niin, mutta asiaan. Olen selaillut todella paljon kaikkia sivustoja, joista mahdollinen vuokra-asunto voisi löytyä. Etuovi.com, Ovenia, SATO, VVO, oikotie.fi, ja kaiken maailman muita sivujakin. Mistään ei tunnu löytyvän kohtuu hintaista asuntoa. Vuokrien hinnat ovat liian korkeita minulle, varsinkin kun työstäni ei makseta suuria summia. Voitaisiin tietty mutsin kanssa katsoa joku päivä yhdessä näitä asuntojuttuja, mutta jotenkin haluaisin hoitaa kaiken itse. Toisaalta vähän pelottaa.

Mutta nyt jo toiseen asiaan. Harmittaa kun en ole yhtään ruskettunut. Yleensä kesäisin tykkään olla ulkona ja ruskettua, tänä kesänä en vain ole ehtinyt. Työn takia ja muutenkin. Viikonloppuna aion kyllä olla ulkona kunhan vain sää sallii. Olen enemmän ulko- kuin sisäihminen. Silti tuntuu, että kökötän sisällä aina.

Juttua riittäisi kerrottavaksi vaikka kuinka paljon, mutta nyt on pakko mennä nukkumaan. Palaan huomenna pohdiskelemaan maailman menoa. Näkemiin.

 - Horotsu


=courier>